Kantai collection Kancolle recenze

2. října 2017 v 8:17
název: Kantai collection kancolle
počet dílů: 12 (chystá se druhá série )
rok vydání:2015
Akční, sci-fi, echci, podle hry

Lidstvo ztratilo kontrolu nad mořem, které ovládly Hlubinné lodě. Jediné, kdo mohou čelit této hrozbě, jsou kanmusu (lodní dívky), které v sobě nesou duše starých válečných lodí. Kanmusu žijí na základně, kde pravidelně trénují a vedou společný život. Jednoho dne se na základně objeví nová kanmusu, jíž je torpédoborec Fubuki, a tím příběh začíná...

Jenže Fubuki ještě v žádné opravdové bitvě nebyla.. A tak tvrdě pracuje na tom ,aby všechny lodě dohnala a mohla bojovat proti "Těm z propasti". Ve hře hrajete za admirála, který tady není vidět (právě z toho důvodu).Fubuki na sobě stále tvrdě pracuje a nakonec se dočká i vylepšení.. Dokáže Fubuki že má opravdu duši torpédového děvčete? Jak celý příběh skončí? :)) ..

Můj názor:
Celé anime se točí kolem Fubuki a je z jejího pohledu. Určitě něco pro ty ,kteří mají rádi Girls und panzer. Příběh je neokoukaný a grafika je taky úžasná. Musím říct že na anime jsem měla spadeno už dlouho ale konečně jsem se k němu díky zádům dostala .Každopádně jsem zhltla anime za jeden den (celých 12 dílů) a už se těším na plánované pokračování. V celku mě mrzí utopená dívka (nevzpomenu si na jejíž jméno).. Anime má taky fajn hudební doprovod a každý charakter je svým způsobem úžasný. Já si nejvíc asi zamilovala Yamato ale vlastně všechny char. jsou úžasné.Pro fanoušky yuri - sem tam náznak. :)

Hodnocení: 90%

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.